El divendres 27 al matí van venir la Irene i la Sussi, treballadores de la biblioteca Gual i Pujades de Canet de Mar per explicar-nos quina era la seva feina.
Molts dels elefantons ja coneixien aquest espai i amb els pares havien anat a buscar contes, pel·lícules i/o cd de música.
Ens han convidat a baixar tots junts i fer-nos un carnet de classe per poder endur-nos els contes que més ens agradin. Per tant entre els mesos de febrer i març baixarem a visitar aquest espai tan bonic, que alguns dels nens van definir com a castell.
![]() |
| visita de les bibliotecàries |

A en Marc li agrada molt mirar, contes i que li expliquem, segur que s’ho passarà d’allò més bé!