ELS ELEFANTS I LES MÒMIES

El dimarts, 22 de novembre els nens i les nenes de la classe dels elefants han rebut la visita dels alumnes de 4rt de primària, la classe de les mòmies. Dins del projecte “foment de la lectura” aquests companys i companyes d’escola tan grans ens han explicat un conte.
Avui ha estat l’inici d’una bonica relació entre aquestes dues classes.
Fins a la propera.

22 de novembre de 2011
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a ELS ELEFANTS I LES MÒMIES

  1. MONTSE diu:

    Què content que ha sortit avui en Marc perquè el seu amic Jan li ha explicat un conte! És molt enriquidora aquesta activitat!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *