El passat dilluns 6 de juny, els alumnes de 6è de l’escola van pujar caminant a l’ermita de St. Joan. La majoria ja hi havien estat, però per a molts va ser la primera vegada. La sortida ens va servir per treballar les activitats físiques a la natura i, en particular, l’excursionisme.
La pujada es va fer a un bon ritme, amb les parades necessàries per descansar, per la ruta del Camí del Tàrraga, la baixada es va fer per la ruta de La Solana.
Hem d’agrair als Srs. Lluís Vallés i Salvador Sans, Ermitans de St. Joan, la seva companyia durant la sortida. Un cop esmorzats i ja a l’ermita van ser ells qui ens van fer una aproximació a l’entorn i història del paratge.
Per acabar vam estar al mirador, des d’on es veu tota la nostra comarca, i vam firmar al llibre que recull el testimoni dels excursionistes que pugen a l’ermita.
Aquí us en deixem un recull d’imatges d’aquell matí:
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/N3r0W9_MuZs" width="425" height="350" wmode="transparent" /]