Torneig de Bàdminton

Aquests últims divendres a l’hora del pati, hem estat realitzant un petit torneig de bàdminton les nenes i nens de 5è. Ha estat en format eliminatoria i tots els participants han demostrat tenir moltes habilitats en aquest esport.

La final entre el Hamza i el Sory ha sigut molt disputada i emocionant. Finalment ha guanyat el Hamza per 2 sets a 0.

Moltes felicitats al guanyador i a tots els participants per haver jugat tan bé.

torneig bàdminton 2016-2
torneig bàdminton 2016-1

Trobada EF a Cicle Inicial

Les nenes i nens de Cicle Inicial hem anat a les pistes d’atletisme a jugar amb alumnes del Joan Montllor i del Juan Ramón Jiménez. Hem fet moltes activitats al llarg del matí i ens ho hem passat molt bé.

Acroesport

Durant aquest curs diversos nivells hem estat practicant activitats gimnàstiques a les classes d’Educació Física. Al final d’aquestes sessions hem treballat l’acroesport per tal de millorar el treball en equip, l’equilibri, l’esforç…

Recordeu que per fer acroesport hem de complir les normes de seguretat per evitar lessions i accidents.

Mireu el resultat d’algunes de les figures.

Petanca a l’escola i trobada de petanca

Just tornar de Setmana Santa els alumnes de 3r hem tingut una sorpresa!!! Han vingut alguns membres del club de petanca de Torre Romeu a recordar-nos com es juga a petanca.

Uns dies després hem anat a les pistes de petanca de baix de Torre Romeu i hem estat fent partides contra nenes i nens del Joan Montllor i el Juan Ramón Jiménez. Després d’estar tot el matí jugant hem tingut les últimes sorpreses. Ens han donat unes medalles per a cadascú i un trofeu per tota la classe.

Després d’un petit pica-pica, hem tornat a l’escola.

Atletisme pista coberta a 4t

En pocs dies hem anat dues vegades a les pistes d’atletisme cobertes de Catalunya. La primera vegada vam anar a aprendre la tècnica de cursa, cursa de tanques, llançament de pes i salt de llargada. La segona vegada a fer una trobada amb diverses escoles de Sabadell. Mireu quines fotografies!!!

Bàdminton a 5è

Aquestes últimes setmanes hem estat treballant el bàdminton i ens ha agradat tant que hem començat un torneig de bàdminton els divendres a l’hora del pati.

Trobada esportiva CM

Els alumnes de CM hem participat en una trobada d’EF a les pistes amb els alumnes de 3r i 4t de les escoles de l’entorn (Juan Ramón Jiménez i Joan Muntllor). Hem fet diverses activitats al llarg de tot el matí.

Sortides pel rodal de Sabadell

La setmana de carnestoltes hem estat fent les sortides pel Rodal de Sabadell. Cada cicle adaptat a les seves capacitats.

Els nens i nenes de Cicle Inicial hem anat pel riu Ripoll fins la font dels Degotalls. Hem vist molts animals i plantes i hem tornat per l’altre costat del riu. Hem caminat uns 9 km.

Els de Cicle Mitjà hem baixat pel camí vora el Riu fins la font de Can Llobateres, on hem esmorzat. Després hem pujat al Castell de Barberà i hem passat per la torre de Ca n’Altimira. Finalment hem pujat a Santa Maria de Barberà (la Romànica) on hem dinat i hem jugat amb la brúixola, que havíem treballat a l’escola. Una excursió d’uns 12,5 km.

Els de Cicle Superior, que havíem treballat els mapes i la brúixola a l’escola, hem anat a la Salut on hem començat una cursa d’orientació fins a Togores. Després d’esmorzar hem continuat fins a Jonqueres on hem dinat. Finalment hem tornat pel camí del riu fins a l’escola. Hem fet una excursió d’uns 16,5 km.

Trobada EF a les pistes

Ahir vam estar a la trobada d’EF per a Cicle Superior de les escoles de l’entorn de la Serra (Agnès Armengol, Joan Montllor i Juan Ramón Jiménez). Vam fer diverses activitats esportives on vam passar-ho molt bé. Aquí en teniu una mostra.

Per acabar la trobada vam fer una estirada de corda tots junts amb una corda de 40 metres!!! Va ser molt espectacular.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=g6vNIWbatfI[/youtube]

Jocs de pati

Aquestes primeres sessions del curs 15-16 hem estat recordant a què podem jugar a l’hora del pati. Amb algunes novetats: el linja i el mikado gegant!!!

També hem estat recordant com es tracten els materials i com funciona el sistema de préstec.

Esperem que gaudiu molt dels patis!!!

Per cert, si algú vol recordar les normes del linja mireu aquest video del youtube. Està molt ben explicat