OPOSICIONS DEL COS DOCENT

 

OPOSICIONS DEL COS DOCENT

Arriba el gran dia més de 5000 persones estant esperant les boletes. Cada boleta serà un tema i en treuran com a màxim tres. Sort als afortunats. S’ha de dir que estem en un moment en que el sistema educatiu necessita professorat per la quantitat de gent que és interina.En dades oficials més d’un 40% crec evidentment que es necesari rebaixar aquesta dada. Rebaixar-la vol dir més estabilitat i millorar el sistema eduatiu.

Jo també  jugaré aquest any a less pilotetes i d’aquí una hora tornaré a estar l’examen. Porto 5 anys  fent oposicions i soc dels aprobats sense plaça. Per tant he de tornar-me a presentar totes les proves. La pregunta que em faig si suspenc soc pitjor mestre que l’any passat? Les oposicions són objectives, permeten realment saber quin és millor mestre respecte als altres? tot pot quedar sota judici.

Però si que s’ha de reconéixer que en els últims anys s’ha fet un intent perquè l’experiencia docent recobri major puntuació respecte als que comencen de nou. Això és una mesura equilibrada? No sé però tot el procès d’oposicions marca preguntes que mai sabrem si les respostes poden ser subjectives. Així que el resultat de tot això hi ha dos element important LA SORT I LES MATEMÀTIQUES. La sort perquè les 3 boletes que surtin siguin un dels teus temes que sapigues més. Les matemàtiques per saber contra quantes persones t’has d’enfrontar. No hi ha cap variable objectiva que pugui dir  que realment les oposicions permeten descobrir els millors mestres. Així només és un tunel cap a la funció pública? moltes preguntes i poques respostes. La sort marcarà el destí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *