La meva visió sobre la vaga.

Seré molt breu, perquè vull deixar les coses que veig i penso. Avui ens hem aixecat el matí on en

Maragall considera una irresponsabilitat que un sol alumne es quedi sense classe per la vaga del 14-F

  

Ara ens vol sensibilitzar que està mal fet? que no veu que d’entrada és un dret fer vaga. Però la quid de la qüestió ja la tinc clara. LA vaga de dijous és una vaga de sindicats, i l’objecte el personal docent és una part de la maquinària perquè el sindicats puguin fer sentir només la veu.

Les bases estant beneïdes. Segurament aquestes bases són una corrent clarament de dretes, PRIVATITZACIÓ, AUTONOMIA I EXCEL·LÈNCIA. Malgrat sigui el PSC que ho proposi. És una llei que es dicutirà desde el parlament no desde els sindicat ni de la comunitat educativa. És un gran error Sí. Però és la realitat.

Quan un partit d’esquerres fa una polítiques de dretes, la dreta i el centre si suma. CIU és un partit del centre, on UDC és de dretes, CDC és del centre esquerra. I el PP de dretes total evidentment dirant que Sí. El problema recau que faran els socis del tripartit?

 Per tant és una llei beneïda. El que anem a fer dijous, en si mateix l’únic que serveix és per fer sentir la nostra veu. Si algú em vol portar la contraria endavant!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *