Al juny amb 200 euros més!
Juny 2nd, 2008
Oh que bé!, quan arribi al final del mes podré tenir a la meva butxaca la paga extra d’estiu amb 200 euros més. Quina sort! això sí que és una mesura brillant. O és que és una manera d’enganyar-me?
Sí m’han enganyat ja que mentre la sanitat pública està cada vegada pitjor, on cada vegada s’endeuten més i on la única forma de finançar-la és a través de la gasolina, en ves de treure aquest impost, m’oplen la butxaca amb 400 euros més durant l’any perquè segueixi pagant la gasolina amb preus tant alts a causa de l’impost revolucionari.
Sí m’han enganyat perquè en temps de crisis no s’han d’omplir les butxaques als ciutadans sinó apretar el cinturó esperant nous moments. El mateix ministre d’economia reconeixia que amb aquests 400 euros ja no es podia aplicar cap mesura més. Per tant Ipc pujarà i pujarà i aquests 400 euros serant insuficients.
Sí m’han enganyat, perquè ara no tindran prous diners per millorar la nostra educació del país. Com ho faran? si ja no tenen cap superàbit. Ja no tenim recursos per millorar la inversió. S’han acabat les polítiques socials.
Sí m’han enganyat, amb la llei de dependencia. Si no han pogut ni pagar-la com pagaran aquests 400 euros. Volem més polítiques socials i menys enganys.
NO VOLEM ELS 400 EUROS VOLEM MESURES AMB POLÍTIQUES SOCIAL.S.