ELS ORDINADORS A L’ESCOLA COORDINADORS TICS

Es curios com a les escoles comencin augmentar els ordinadors, i moltes vegades el departament d’educació diu l’escola tal innova en tics i el que fda és donar una dotació d’ordinadors.

 El problema moltes vegades és qui els mantè el dia a dia. Molts cops això ho han de fer els coordinadors tics sense gaire formació. Treballar per bona voluntat, aprendre un xic a partir de les sessions tecniques, i rebre totes les bronques del professorat perquè no acaben d’anar bé els ordinadors.

Però en canvi el que crec és que a temps parcial hauria d’haver un informàtic a l’escola. On de part de fer la part tècnica pugui adaptar material informàtica a les necessitats de l’escola. I assesorar-la. Una altra solució seria la creació de un mestre en educació informàtica pensem-ho.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *