Pàgina 5 de 7

TECNOLOGIES DIGITALS

Utilitzarem suports com padlet, bloc, sites etc… ( en definitiva, eines que tothom pugui tenir-hi accés fàcilment). També s’utilitzaran les eines de geolocalització amb mòbils o tabletes. El…

6d. Metodologia i organització

INTERACCIÓ DEL PROFESSORAT

Com s’organitzen els professors implicats? Els professors implicats han de ser coneixedors del projecte. Per tant s’hauria de fer una reunió i pautar el procés per desenvolupar-lo. A…

6d. Metodologia i organització

ADAPTACIONS TEMPORALS O D’ESPAIS

Cal modificar l’organització temporal i com? Un cop al mes s’atura el ritme normal de les classes i durant dos dies, dins de les diferents matèries, s’aplicarà el…

6d. Metodologia i organització

PROPOSTA I CURRÍCULUM

Competències treballades i àmbits educatius implicats: lingüístiques, comunicatives, digitals ( pensament lògic computacional), aplicació Projecte STEM,  aprendre a aprendre, científiques,artística i  valors.  Detallem: ÀMBITS EDUCATIUS: El nostre projecte…

6c. Proposta i curriculum

ACTIVITAT 1

Descripció: Explicar als alumnes el nostre projecte. Recursos: Pantalla digital i eines de presentació. App Inventor ( recurs per crear l’App). QR , APK. Eines d’avaluació: Rúbrica Temporització:…

6b. Seqüència didàctica