- Descripció: “tast” del joc.
- Recursos: el material que cada equip hagi utilitzat per elaborar-lo.
- Eines d’avaluació: rúbrica.
- Temporització: 1 hora.
- Gestió de l’aula: els diferents equips van rotant pels diferents jocs, els últims 10 minuts seran destinats a l’avaluació del joc i a les propostes de millora.
Rúbrica
| Criteris | Baix | Mig | Alt | Expert |
| Components del joc |
Els components del joc són insuficients |
Els components del joc són suficients |
Els components del joc són suficients i hi ha algún component extra |
Els components del joc són suficients i els extra permeten una major jugabilitat |
| Disseny | No s’ha cuidat el disseny dels elements del joc. |
S’ha cuidat el disseny de pocs elements del joc |
S’ha cuidat el disseny de molts components del joc. |
S’ha cuidat el disseny de tots els components del joc (imatge, text, data, fet) |
| Fets | Els fets que apareixen no tenen cap relació amb l’objectiu del joc. |
Els fets que apareixen tenen relació amb l’objectiu del joc però no s’ha repartit equitativament la presència d’homes i dones en els diferents àmbits. |
Els fets que apareixen tenen relació amb l’objectiu del joc, s’ha repartit equitativament la presència d’homes i dones en els diferents àmbits, però es tracten dos àmbits o menys |
Els fets que apareixen tenen relació amb l’objectiu del joc, s’ha repartit equitativament la presència d’homes i dones en els diferents àmbits, i es tracten més de dos àmbits. |
| Jugabilitat | El joc és poc interessant i costa d’entendre |
El joc és senzill i en tot moment saps el que has de fer |
El joc és interessant i en tot moment saps el que has de fer, però no me’l compraria |
El joc és interessant i en tot moment saps el que has de fer, i m’agradaria tenir-lo. |



