
Un cop plasmades els aspectes positius, negatius i els que ens generen dubtes, agrupem aquests en tres branques, que coincideixen amb els objectius que tenim assignats:
- Gender equality
- Quality education
- Health
D’aquestes, finalment, ens decantem per la de Gender equality, tot i que no és la que més postits roses té, que en principi seria més interessant per ser més problemàtic, ens sentim més identificades amb aquesta branca.
| Aspectes positius |
- Oportunitat per compartir espais amb pocs conflictes
- Patis diversificats: ludoteca, monitor pati, biblioteca
- Campanya en contra de la violència de gènere
- Crear un nou context on es tingui en compte el gènere (llengutatge diari, textos que passem a l’alumnat…)
- Plantejar una nova manera de jugar/relacionar-se més equitativa en quant a gènere
|
| Aspectes negatius |
- Poca consciència social del paper de la dona
- Les mares dels alumnes no treballen fora de casa
- Les mares sempre assisteixen a les reunions d’escola, els pares no.
- Presència de conductes masclistes
|
| Aspectes que generen dubtes |
- Com potenciar l’ús de la pilota vs l’ús del mòbil al pati?
|