- Descripció: elaboració del joc.
- Recursos: ordinador, processador de textos, editor d’imatges, Internet, cartolines…
- Eines d’avaluació: rúbrica.
- Temporització: 5 hores.
- Gestió de l’aula: cada grup prepara un joc, prèviament hauran de posar-se d’acord en el format del joc de taula. Després, per parelles faran la cerca d’informació de les dones: camp que han destacat, nacionalitat, aficions, etc. El següent pas a realitzar serà , elaborar el material necessari per poder jugar com el tauler o les cartes.
|
TREBALL EN GRUP |
EXCEL·LENT |
 NOTABLE |
 SATISFACTORI |
NO |
||||
|
ACTITUD- RESPONSABILITAT |
Hem treballat, ens hem ajudat i hem estat |
Hem treballat cadascú en funció del seu rol, |
Ens ha costat |
Hem mantingut |
||||
|
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
|
|
ORGANITZACIÓ |
Ens hem organitzat sols i hem |
Ens hem organitzat sols però, en ocasions, ha hagut |
Ha estat necessà ria l’ajuda del professor. |
No ens hem organitzat. |
||||
|
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
|
|
COLLABORACIÓ |
Tots hem col·laborat activament |
Hi ha hagut membres que, en ocasions, no han fet la feina |
Hi ha hagut membres que no han fet la feina que els |
No hem col·laborat. |
||||
|
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
|
|
RECERCA D’INFORMACIÓ |
Hem estat capaços de trobar i seleccionar tota |
Hem estat capaços de trobar la informació amb |
No hem tingut facilitat per trobar i seleccionar la informació; hem necessitat ajuda. |
Tot i haver tingut ajuda per trobar i |
||||
|
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
JO |
GRUP |
|
|
VALORACIÓ GLOBAL |
PERSONAL |
GRUP |
||||||
 Fes la valoració global amb una frase:
 Parlo amb els companys i companyes del meu grup i acordem …
 Pel proper treball jo proposo les següents millores:



