• Descripció: “tast” del joc.
  • Recursos: el material que cada equip hagi  utilitzat per elaborar-lo.
  • Eines d’avaluació: rúbrica.
  • Temporització: 1 hora.
  • Gestió de l’aula: els diferents equips van rotant pels diferents jocs, els últims 10 minuts seran destinats a l’avaluació del joc i a les propostes de millora.

Rúbrica

Criteris Baix Mig  Alt Expert
Components
del joc
Els components del joc són
insuficients
Els components del joc són
suficients
Els components del joc són
suficients i hi ha algún component extra
Els components del joc són
suficients i els extra permeten una major jugabilitat
Disseny No s’ha
cuidat el disseny dels elements del joc.
S’ha
cuidat el disseny de pocs elements del joc
S’ha
cuidat el disseny de molts components del joc.
S’ha cuidat el disseny de tots els components del joc (imatge, text,
data, fet)
Fets Els fets que apareixen no tenen
cap relació amb l’objectiu del joc.
Els fets que apareixen tenen
relació amb l’objectiu del joc però no s’ha repartit equitativament la
presència d’homes i dones en els diferents àmbits.
Els fets que apareixen tenen
relació amb l’objectiu del joc, s’ha repartit equitativament la presència
d’homes i dones en els diferents àmbits, però es tracten dos àmbits o menys
Els fets que apareixen
tenen relació amb l’objectiu del joc, s’ha repartit equitativament la
presència d’homes i dones en els diferents àmbits, i es tracten més de dos
àmbits.
Jugabilitat El joc
és poc interessant i costa d’entendre
El joc
és senzill i en tot moment saps el que has de fer
El joc
és interessant i en tot moment saps el que has de fer, però no me’l compraria
El joc és interessant i en tot moment saps el que has de fer, i
m’agradaria tenir-lo.