Aquesta proposta vol contactar i crear un vincle entre les escoles i instituts. L’objectiu és lligar la matèria de 4t d’ ESO on es treballa amb APP Inventor per a desenvolupar aplicacions per a dispositius mòbils, amb les necessitats de les escoles de tenir APPs específiques per a les seves classes, els seus projectes educatius o per a treballar alguns temes específics.
Amb aquest projecte els alumnes han de parlar amb professionals de les escoles on molts d’ells van estudiar, escoltar quins tipus d’aplicacions serien de gran utilitat per a treballar amb els més petits i treballar amb el seu disseny i programació.
En acabar el projecte els alumnes hauran adquirit les habilitats per a dissenyar i desenvolupar APPs i les escoles poden tenir al seu abast aquestes aplicacions que poden fer servir a les aules