Com interactuen els alumnes?

Tant a primària com a secundària es treballarà, principalment, de dues maneres:

La primera, de forma assembleària on el rol del mestre o professor és dinamitzar i guiar, però on els màxims protagonistes són els alumnes. En les assemblees arribaran exposaran idees, continguts i arribaran a diferents acords.

Per una altra banda, els alumnes s’organitzaran en grups reduïts per a potenciar el treball cooperatiu. Amb aquesta disposició es treballen aspectes i valors que creiem importants (responsabilitat, empatia, col·laboració, intercanvi de coneixements…) . Dins del grup es distribuiran ells mateixos el rols (portaveu, secretari,  etc.) per organitzar les diferents tasques en funció de cada activitat.

Cada grup anirà recollint en un dossier digital les evidències de seguiment d’aprenentatge de cada fase del projecte. Al final del projecte cada grup prepararà una exposició del seu dossier i del desenvolupament de les seves tasques per a la resta de companys o altres agents educatius.

Com es coordinen?

Els portaveus o caps de  grup es trobaran en algun moment de les sessions entre ells per a compartir amb els mestres i professors l’evolució del projecte, les incidències i propostes de treball.