Temporització: 2 sessions.

Prèviament a la sessió inicial es realitzarà una enquesta amb formularis de Google sobre quina opinió tenen els alumnes i les alumnes del tema.

1 sessió

  • Xerrada introductòria per part de diferents persones, que es dediquin a feines o realitzin activitats sovint estereotipades en la nostra societat, on expliquin la seva pròpia experiència. (jugadora de rugbi, ballarí, bombera, home que es dediqui a la neteja, dona policia,…)                                        Organització de treball : gran grup

1 sessió

  • D’aquesta xerrada, cal que en surti una reflexió per part dels alumnes (supervisada pel docent) on apareguin diferents opinions, experiències pròpies dels alumnes o reflexions sobre els estereotips.
    • Algun vídeo on es mostri la desigualtat entre homes i dones, nens i nenes, o bé la desigualtat entre persones de diferents cultures,…
    • Treball en grup, escrit, de situacions que hagin viscut o que hagin vist en la societat.
    • Reflexió ètica del tema.