En què consisteix la proposta? (What?)

La proposta consisteix en resoldre tota una sèrie d’enigmes i problemes matemàtics que ens permetin anar obrint i descobrint tresors relacionats amb la sostenibilitat del planeta i els objectius del mil·leni.

Justificar que la proposta és innovadora i inclusiva (Why?)

La proposta pretén gamificar l’aprenentatge de les matemàtiques, amb l’ajuda de les tecnologies, treballant de forma cooperativa amb els alumnes per tal de reflexionar sobre el respecte i cura del medi ambient.

A quins nivells i cursos va adreçada? (Who?)

Inicialment la proposta està pensada per sisè de primària, però és molt adaptable a altres cursos.

En el marc de quines competències s’aplicarà la proposta? (Where?)

Es treballa la competència matemàtica, competència d’aprendre a aprendre, competència digital, competència de coneixement i interacció amb el món físic i competència social i ciutadana.

Quina és la temporització planificada? (When?)

Hauria de dur-se a terme durant unes 8/10 sessions.

Quines metodologies s’aplicaran? Quins seran els usos de les tecnologies digitals? Com s’avaluarà la proposta? (How?)

La idea inicial és crear un breakout, amb 5 cofres codificats, combinat amb una pàgina web (Wix) on es recull la narrativa del joc i els diferents reptes que han d’anar superant els alumnes.