OBJECTIUS GENERALS

  • Donar resposta a les noves demandes educatives del S. XXI
  • Tenir la possibilitat i l’oportunitat de treballar i aprofundir aspectes curriculars com “l’aventura de l’aigua” mitjançant la robòtica educativa
  • Promoure les competències de l’àmbit digital
  • Impulsar el Pensament Computacional
  • Impulsar les STEAM
  • Elaborar una proposta didàctica innovadora, incorporant la tecnologia digital i adreçada a tots els nivells de primària que sigui interdisciplinària i inclusiva

 

OBJECTIUS ESPECÍFICS

Primer
  • Aprendre el cicle de l’aigua
  • Manipular peces modulars creant primers enginys
  • Crear el cicle de l’aigua mitjançant peces de Lego
Segon
  • Saber utilitzar l’Scratch Jr
  • Consolidar el coneixement del Cicle de l’aigua
  • Crear una història interactiva amb l’Scratch Jr sobre el cicle de l’aigua
Tercer
  • Conèixer el funcionament d’una depuradora
  • Visitar una depuradora
  • Conèixer el funcionament del Lego WeDo 2.0
  • Construir amb el Lego WeDo 2.0 una maqueta d’una depuradora i programar-lo de forma senzilla
Quart
  • Estudiar què és el consum d’aigua i buscar solucions per reduir-la
  • Construir una solució amb WeDo 2.0
Cinquè
  • Conèixer i aprendre el funcionament de l’Scratch
  • Crear una història interactiva sobre el cicle de l’aigua amb l’Scratch
  • Buscar solucions per l’estalvi d’aigua
Sisè
  • Saber analitzar un rebut d’aigua de l’escola
  • Conèixer i utilitzar el canvi d’unitats
  • Saber sectoritzar el consum d’aigua de l’escola
  • Saber optimitzar el consum d’aigua
  • Crear un debat sobre l’estalvi d’aigua