Descripció: Brainstorming, què els sembla l’aplicació, què han descobert, com és, quins recursos ofereix…

Recursos: Aplicació, tauletes, bloc de notes

Eines d’avaluació: Qüestionaris de la darrera sessió

Temporització: 30-45 minuts

Gestió d’aula: En grups reduits se’ls plantegen les qüestions referides a la descripció, després de 5 minuts es posa en comú amb tot el grup classe.

 


Descripció: Pràctica tutoritzada a partir de diverses situacins reals en la que els alumnes per parelles haurien de fer servir l’aplicació d’acord amb les pautes donades.

Recursos: Aplicació

Eines d’avaluació: Qüestionaris de la darrera sessió

Temporització: 30-45 minuts

Gestió d’aula: Per parelles se’ls plantegen les situacions reals i posteriorment han de respondre al qüestionari.

 

_______________________________________________________________________________________

 

Descripció: Amb l’ajuda de l’alumnat, es dissenya, personalitza i munta el racò de les emocions segons les preferències d’aquests. 

Recursos: Aplicació, tauletes, ordinadors, bloc de notes, impresora i material pel racó.

Eines d’avaluació: Diana d’avaluació

Temporització: 30-45 minuts

Gestió d’aula: En grups reduïts de tres, amb tasques assignades,  que permetran crear la producció final. Es durà a terme un procés de pol·linització, on tots els número 1, 2 i 3 de cada grup s’agruparan per exposar proposta i rebre feedbak sobre la seva tasca.