PROJECTE

Aquest projecte final es basa en un recull d’activitats que parles de la ciutat de BARCELONA que és el nom de la nostra classe.En el Bloc hi ha penjades les 6 activitats pensades per aquest projecte.

1.La Sardana (àudio)
2.El Glogster de Barcelona
3.Els transports (google docs)
4.Ball de Barcelona (vídeo)
5.Viatge a Barcelona (llibre digital)
6. Treballem Gaudí (imatges realitzades a l’aula)

La Sardana

La Sardana és una dansa típica de Catalunya que es balla molt a la ciutat de Barcelona i a Catalunya en general. Els nens de l’escola l’han après a ballar a l’aula de música tot escoltant la música i treballant els instruments que hi apareixen .Han après a fer rotllana i fer puntetes amb els peus, alternant un i després l’altre.

Glogster de Barcelona

Aquest Glogster de la ciutat de Barcelona preten mostrar un ventall dimatges, vídeos,músiques més representatives de la ciutat per tal que els nens puguin anar clicant a sobre d’elles i descubrir quelcom nou per a ells. D’aquesta manera els apropem a aquesta ciutat tant encantadora.

Els transports de Barcelona

Aquesta presentació sobre els transports de Barcelona preten oferir als nens un ventall de mitjans de transports que trobem a la ciutat i permet establir una conversa per tal de comparar els que normalment fem servir al poble i els que ofereix una ciutat com Barcelona.Les converses poden ser molt interessants i engrescadores.

Ball de Barcelona

Els nens i nenes de la classe de p4 han vist el vídeo de la ciutat de barcelona i han ballat a l’assemblea general de l’escola aquesta cançó del Peret “Barcelona tiene poder”. Ho hem estat ensajant varies setmanes i els ha encantat ballar-la. Les nenes portaven una flor al cap i els nens un mocador al coll.

viatge a Barcelona

Aquest llibre digital permet fer un viatge ràpid per la ciutat de Barcelona i poder gaudir de llocs interessants per anar en família.

barcelona-tiene-poder-los-manolos

TREBALLEM GAUDÍ

Com podeu veure, els nens de la classe de Barcelona estem treballant un conte del parc Güell. Els nens s’ho passen molt bé fent els puzzles del drac del parc.

Glogster: contes tradicionals

El petit avet

Edu3.cat

En aquestes festes tant nadalenques, que millor que un conte de nadal pels més petits.