Recursos d’anglès Educació Infantil

Benvolgudes famílies,

Tornem amb el contingut d’anglès per tal d’intentar reforçar tots els continguts i per evitar l’avorriment i l’oblit del ja après anteriorment.

Us posem a l’abast diversos recursos molt visuals per seguir treballant diferents temàtiques de la llengua anglesa. Us convidem a seguir utilitzant algunes estones per a seguir aprenent, jugant i gaudint.

I ja que ha arribat la primavera, creiem molt oportú deixar-vos aquests dos enllaços per si voleu accedir-hi. A l’escola treballem els canvis d’estació i els agrada molt.

  1. Cançó de la primavera: https://www.youtube.com/watch?v=k142AU7Rh7Q
  2. Conte de la primavera: https://www.youtube.com/watch?v=uZbx_SnHBCs

Per començar, al següent enllaç trobareu els mesos en anglès, tant per imprimir i poder decorar la vostra llar, com per imprimir en blanc i negre i poder-los pintar. Es una manera de treballar la psicomotricitat fina alhora que es repassen els continguts.

A continuació, al següent enllaç trobareu els números de l’1 al 10, d’una forma molt visual ja que cada vinyeta amb el número també conté objectes corresponents al número que fa referència. Per exemple: 1-una casa; 2-dos cargols, etc. Es poden imprimir.

També trobareu el vocabulari bàsic corresponent a una habitació, el qual podeu aprofitar per fer jocs dinàmics ara que es passen tantes hores a casa.

 

Per últim, al enllaç trobareu diversos bits sobre els aliments. Es poden imprimir per tal d’ensenyar-los als infants i millorar el seu vocabulari. A més, amb els bits, s’aconsegueix estimular el cervell, la memòria i el desenvolupament visual i auditiu, tot aconseguint un increment de l’atenció i la concentració.

Finalment, us portem un altre canal de YouTube per si no el coneixíeu. Es tracta del canal “Doremi- Aprender inglés cantando canciones infantiles”.

En aquesta pàgina web trobareu cançons on es treballen moltes temàtiques bàsiques d’angles, com per exemple:

  • Els números.
  • Els dies de la setmana.
  • Les fruites.
  • Les parts del cos.
  • L’abecedari.

 

Aquest article ha estat publicat en P3, P4, P5. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *