El taller de pintura ja fa dies que està en marxa. No és l’únic espai on deixem aflorar la nostra creativitat, però és un raconet que ens fa sentir molt bé i que explotem tant com podem. Els nens i nenes pinten al seu ritme sense judicis de cap mena, decideixen quan comencen i quan acaben la seva producció. El paper és el seu espai particular on se senten lliures i fan el que volen. La paleta de colors és l’espai social on comparteixen rialles i algun que altre conflicte uns amb els altres.
La idea de desenvolupar aquest taller naix a partir de les investigacions de l’Arno Stern. Nosaltres hem fet la nostra versió tenint en compte les necessitats dels nostres alumnes i els recursos de que disposem.
Si esteu interessats i voleu aprofundir en el tema consulteu alguna d’aquestes pàgines:
http://educaciondemocratica.wordpress.com/2010/01/27/la-extraordinaria-historia-de-arno-stern-del-descubrimiento-de-la-formulacion-a-la-semiologia-de-la-expresion/
http://www.dirayaexpresion.es/index.htm