ENTRADES I SORTIDES
Entrada dels alumnes d’Educació Infantil:
– P-3 i P-4 A/C els pares/mares poden acompanyar directament a l’aula els nens.
– P-4 B i P5 faran l’entrada per l’edifici principal. Recordem als pares/mares que no poden acompanyar els nens/es a la fila.
– La sortida dels alumnes d’educació infantil (P3 – P4 i P5) es farà recollint el nen/a a la mateixa aula.
– A P3 hi han uns carnets per venir a recollir els infants que cal que porteu sempre a sobre.
– Els alumnes de P3, P4 i P5 han de ser recollits per un adult o majors de 12 anys amb autorització signada pels pares/tutors a la direcció.
FALTES D’ASSISTÈNCIA
Totes les faltes d’assistència s’han de justificar per escrit al tutor/a corresponent.
Si hi ha reiteració en les faltes no justificades, l’escola informarà del fet a la família i, si s’escau, a l’educador social.
INFORMES
Periòdicament es notificarà als pares quin ha estat el procés d’aprenentatge dels seus fills/es. Aquesta notificació es farà per escrit mitjançant els Informes individuals.
Dates de lliurament dels Informes:
EDUCACIÓ INFANTIL
Es lliuren dos informes;
1r. informe: 31 de gener de 2014
2n. informe: 26 de juny de 2014
Els alumnes de P3 rebran un informe de com ha estat el seu procés d’adaptació (novembre)
PSICOMOTRICITAT
Els alumnes d’educació infantil han de portat roba adequada els dies de psicomotricitat.
Els infants de P3 i P4 han de portar xandall, vambes de velcro i mitjons antilliscans, tot marcat amb el nom.
Els infants de P5 han de portar xandall i vambes de velcro amb sola blanca.
Els dies que fan psicomotricitat els infants d’infantil son:
P3A: Dilluns
P3B: Divendres
P4A: Dimarts
P4B: Dimecres
P4C: Dimarts
P5A: Dilluns
P5B: Dijous
PROJECTES D’EDUCACIÓ INFANTIL
– Pla de lectura
10’ minuts cada dia.
És farà lectura de llibres de la biblioteca de l’aula a tot el cicle d’educació infantil.
– Treball per projectes
A l’escola es realitzen diferents projectes sent un d’ells, el nom de la classe, triat pels infants. Aquests projectes es realitzen a P3, P4 i P5.
En aquests projectes pretenem treballar a partir de les seves inquietuds, interessos, promovent que comprenguin millor la finalitat dels continguts i dels aprenentatges.
– Animació a la lectura
Un cop a la setmana cada classe fa animació a la lectura on es treballen diferents contes al llarg del curs. Després del treball del conte els infants enganxen el cromo de cada conte en un àlbum individual que té cada infant.
– Protagonista de la setmana
A tots els cursos fem el projecte del protagonista de la setmana. Durant una setmana n’hi ha un infant que és el protagonista.
A P3 va relacionat amb el propi infant i amb la família, a P4 amb els oficis i a P5 amb la casa.
ELS ANIVERSARIS A L’ESCOLA
A educació infantil celebrem els aniversaris dels infants fent una corona, bufant les espelmes del pastís i cantant la cançó.
A més a més fem un petit regal als infants que fan anys. A P3 les famílies poden venir a compartir una activitat a l’aula.
Recordem que no es poden portar pastissos, ni berenars, ni llaminadures ni invitacions pels infants.
En cas de què es vulguin donar invitacions cal fer-ho a fora de l’escola.
Deixa un comentari