Els dofins i les dofines van fer Panellets abans de la castanyada. Aquí us deixo les fotos.
Classe de P-4
Escacs i Can Ribas
Hola families!! aquí us deixo les fotos de l’excursió que es va fer a Can Ribas i escacs aquell dia vam aprendre… o almenys ho vam intentar.
Cursa solidaria P4
P4 va participar a la cursa solidaria, aquí us deixo les fotos d’aquell dia.
