Autor: silviapinilla
Protegit: PREPAREM CARNAVAL!!!
Protegit: Carnaval a P-4!!!!
Protegit: Nous aniversaris a P4!!!
NADAL A P4
Bé, se que arriben una mica tard, però aquí les teniu. Això és tot el que hem fet aquest nadal a la classe dels dofins. Un taller amb les mares, on vam gaudir de valent fent el nostre tió de xocolata. La visita del Pare Noel ens va agradar molt. També li vam donar la carta als reis que ens van visitar a l’escola i com a regal, una cançó. Ens vam fer una foto d’allò més divertida i desprès de tot això, hem decidit compartir les nostres joguines amb els nostres companys…
FELIÇ ANY FAMILIES!!!
ANIVERSARIS P4
Hola families!!
Com ja sabeu els dofins i les dofines han començat a celebrar els seus aniversaris a l’aula. Aqui us deixo les imatges.
ANYS I ANYS… PER MOLTS ANYS!!!
Els Panellets de P4
Els dofins i les dofines van fer Panellets abans de la castanyada. Aquí us deixo les fotos.
Escacs i Can Ribas
Hola families!! aquí us deixo les fotos de l’excursió que es va fer a Can Ribas i escacs aquell dia vam aprendre… o almenys ho vam intentar.
Cursa solidaria P4
P4 va participar a la cursa solidaria, aquí us deixo les fotos d’aquell dia.