Normes del bàsquet

Hola amics!

Els alumnes de 6è han començat la lliçó de bàsquet!!

Aquí teniu les normes d’aquest esport!

Troba les 4 faltes ortogràfiques (de repetició, d’accentuació,etc…) que hi han a les normes que hem escrit. Segur que les trobes: 

1. Quan un jugador agafa la pilota i dona tres passes sense botar-la ,  s’anomena  “passos”.

2. Quan un jugador bota la pilota, després la agafa amb les dues mans i a continuació  torna a botar-la, s’anomena “ dobles”.

3. Si un jugador sense pilota queda més de 3 segons dins l’àrea que envolta a la cistella, s’anomena temps de “ 3 segons”.

4. Si un jugador pasa el mig camp (és a dir al camp contrari) i li passa la pilota a algún company què  està situat al propi camp s’anomena “Camp enrere”

5. Totes les faltes que es cometen dins l’àrea de cistella,  es tiren des de tirs lliures .

6. Si la pilota surt per la línia de fons o es fa cistella, s’ha de treure s’ha de treure des de la  línia de fons,(tot i  evitant treure de sota de la cistella).

7. Si la pilota surt per la linia de banda, l’equip que ha de treure, ho farà des de la línia de fons.

Ara per reforçar els coneixements pots llegir aquest article amb tot tipus d’informació sobre el bàsquet!

http://www.xtec.cat/~rnietom/mod6/esports/basquet/basquet%20sistemes.htm

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *