Projecte circ

0

El trimestre a 4t va finalitzar amb un projecte sobre el circ. Els alumnes van ser els encarregats de dissenyar quins reptes volien assolir en el camp de les malabars, i anaven apuntant a la seva fitxa personal els objectius que volien assolir i les seves impressions (si els havia agradat, si els havia costat molt aconseguir-ho, etc).

Amb aquest projecte es buscava que l’alumne treballés en funció dels seus interessos, al seu ritme i que busqués diferent maneres d’aprendre (buscant informació a casa, amb treball cooperatiu dels companys, seguint les indicacions del mestre, de forma autodidacta, …)

Tot plegat, un bon treball d’aquests alumnes! Felicitats!

cof

Jocs al parc del poble i Shipwreck. Great!

0
S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els dilluns continuem amb el projecte de fer educació física en anglès. A més, no ens quedem a l’escola sinó que aprofitem els espais propers al centre. Aquí podeu veure vídeos i fotos!

Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube Imatge de previsualització de YouTube

Fotografies de les classes amb l’Eileen

0

Aquí us deixem un recull de fotografies de les classes que anem realitzant amb l’Eileen.

Classes amb l’Eileen

0

Aquest dilluns l’Eileen ha començat a fer les sessions d’Educació Física. Aquests primers dies, estem fent tot de jocs tradicionals (alguns nous i alguns de coneguts).

Nou curs escolar

0

Amb el curs ja engegat, torna l’activitat al bloc d’Educació Física. Els alumnes de 6è han començat a practicar esports de raqueta: tennis (amb raquetes de tennis i de fusta), badminton i ping pong. Som-hi!

Jocs tradicionals: bitlles catalanes

0

Aquest trimestre a CS estem treballant de valent: habilitats gimnàstiques, judo i jocs tradicionals són l’eix de les nostres sessions. Aquí podeu veure els alumnes de 6è jugant a bitlles catalanes.

Judo a Cicle Superior

0

Aquest trimestre els amics de Girona-Judo ens han visitat i ens han fet unes classes pràctiques per conèixer millor el Judo. Moltíssimes gràcies.

Judo a Cicle Inicial

0

Al llarg de l’ultima setmana d’abril, amb l’alumnat de primària vam realitzar unes sessions per introduir-nos al món del judo. La veritat és que vam portar a la pràctica tota una sèrie d’activitats molt engrescadores que ens van permetre aprendre molts conceptes nous.

Nens i nenes, us felicitem perquè ho heu fet molt bé!

Donem les gràcies a l’Ariadna (la monitora que ens ho ha vingut a ensenyar) per la seva professionalitat i dedicació.

Percepció Visual (4t)

0

Al llarg de les ultimes sessions,  el grup de 4t ha dedicat estones a realitzar activitats amb els ulls tapats. Les tasques fetes han estat diverses i han ajudat a entendre el canvi de percepció que tenim del nostre entorn quan no hi veiem.

Les imatges següents corresponen a “una visita pel gimnàs”. Es tractava de desplaçar-se per un espai que coneixem molt bé però amb la dificultat de no veure res. Sort dels qui en aquell moment tenien el rol de guia! Cadascú podia escollir si volia o no passar pels diferents obstacles proposats.

Us felicito per l’entusiasme que heu mostrat i la feina de tots aquests dies!

Expressió Corporal (3r)

0

El nostre alumnat de 3r ha demostrat ser un autèntic grup d’artistes!

Aquest segon trimestre l’ hem començat endinsant-nos per alguns dels  continguts més importants que configuren l’expressió corporal. Han fet un molt bon treball amb un grau de motivació, esforç i evolució molt significatiu. Enhorabona!

Una de les activitats realitzades ha estat la creació  i representació d’una màquina. A continuació en teniu una petita mostra. Bona feina!

Màquina del temps

Màquina de fer deures

Rentadora

Màquina de confeccionar jaquetes i necessers