PATIJOC a Benissanet

El passat divendres dia 27 de març, la classe de cicle mitjà vam anar a Benissanet per a participar en una trobada comarcal del PATIJOC dins del Pla Català de l’Esport. Aquesta activitat estava pensada per tal de fomentar la pràctica de jocs tradicionals a les hores d’esbarjo.

Vam practicar 24 jocs en un dia de sol fantàstic.

Ens ho vam passar d’allò més bé!! Somriure

BubbleShare: Share photos – Easy Photo Sharing

Anem a la piscina!!

Igual que el curs passat, els alumnes de cicle superior el dia 27 de novembre vam anar a la piscina coberta de Móra d’Ebre per a nedar i practicar jocs al medi aquàtic, i a la sala de fitness vam fer aeròbic i estiraments.

swim-clipart.gif

La natació és un esport amb el qual movem totes les parts del cos. És bo per la nostra salut!!!

Les 10 normes de l’esportista

A la classe de 4t de Ginestar hem fet un mural amb les 10 normes de l’esportista. Com que som 10, cadascú en va pensar una i després la vam escriure. Quan ho vam tenir acabat, tothom va signar-ho per agafar el compromís de complir-les totes.

Aquesta és la fotografia:

cartell-039.jpg

A la classe de cicle mitjà de Rasquera hem fet aquest:

img_0091.JPG

Així arribarem a ser uns BONS ESPORTISTES!!

Hola!

Hola!! aquest és el bloc d’educació física de cicle mitjà de la Zer Font de l’Aiguadí (Rasquera i Ginestar).

Serà un espai on els alumnes posarem comentaris sobre temes relacionats amb l’educació física.

Espero que ens sigui de molta utilitat!