REPRESENTACIÓ DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI
Enviarem un correu electrònic a la residència geriàtrica Sant Domènec per concretar quin dia podem anar a fer la representació de la Llegenda de Sant Jordi.
Buscar al google maps d’adreça de la residència.
Penjar al blog de l’escola fotografies de la representació.
http://agora.xtec.cat/ceip-angel-guimera/categoria/infantil/p5/
PROGRAMES INTERACTIUS
Realitzaran de manera individual les activitats del nivell 1.Parvulari. Aquesta activitat ens servirà d’avaluació final.
- Fer trencaclosques.
- Relacionar.
- Completar.
- Buscar la parella.
- Ordenar lletres per fer una paraula.
http://www.edu365.cat/infantil/monperunforat/santjordi/santjordi.html
METODOLOGIA
Les sessions es desenvoluparan a través d’una metodologia activa i vivencial. D’aquesta manera els alumnes es veuran implicats i podrem treure el millor d’aquesta experiència. Pretén ser una dinàmica de treball on es potencia la recerca de noves formes de fer, millorar, modificar i enriquir els recursos didàctics del mestre, atendre a l’alumnat amb una oferta més variada de possibilitats de treball (tractament positiu de la diversitat dels alumnes), aprendre a partir d’experiències dels infants i ensenyar a tenir una actitud crítica, valorar als alumnes tal i com són, ajudant-los a reconèixer les seves capacitats i les dels altres, potenciant d’aquesta manera la seva autoestima; treballar en equip per estimular la socialització, proporcionar àmbits de treball i reflexió interdisciplinar.
Les mestres que intervindran serà la tutora, la mestra de reforç del cicle d’infantil, i la mestra de música.
El grup classe el formen 20 alumnes, es farem activitats amb mig grup, activitats per parelles i amb grup cooperatius.
RECURSOS
- PDI (aula de P5).
- Ordinadors (aula informàtica).
- Càmera fotogràfica.
AVALUACIÓ
La regulació del procés es farà en els diferents moments de l’acció docent:
- Avaluació inicial, quan planifiquen les accions, partim de la idea que el món és diferent segons els ulls que el veuen i les interpretacions que cadascú fa. Establirem diàlegs amb els nens/es, estarem oberts a comprendre “que entenen” i “com ho entenen”.
- Avaluació formativa, quan estem desenvolupant les activitats amb l’alumnat, reorientarem la tasca que estem fent, clarificarem conceptes que veien que l’alumnat no comprèn.
- Avaluació final, representarà una valoració del grau dels aprenentatges que els alumnes hauran aconseguit en acabar, amb l’objectiu d’adaptar els períodes educatius posteriors al nivell que hagin aconseguit.
- Utilitzarem una graella de registre i de control.
SEMPRE DE VEGADES GENS POC PARTICIPA DE MANERA ACTIVA EN LES ACTIVITATS REPRODUEIX EL TEXT DE LA LLEGENDA CONEIX LA FESTA DE SANT JORDI I ELS SEUS ELEMENTS UTILITZA CORRECTAMENT LES NOVES TECNOLOGIES