No perdis mai la perspectiva…
Durada: 3:35 min.
No perdis mai la perspectiva…
Durada: 3:35 min.
No a l’assatjament i fora prejudicis.
Durada: 1 min.
Compartir és important. Prejudicis, a vegades els més joves són els més generosos.
Durada: 4:40 min.
Les aparences enganyen. Constantment som enganyats. Qui volem ser? A què aspirem en la vida? Què volem? Per què no ens conformem amb el que tenim?
Durada: 6:25 min.
Quan aconseguim alliberar-nos de les etiquetes, les coses no sempre són el que semblen… Una invitació a reflexionar sobre els estereotips, les idees preconcebudes i les diferències socials.
Durada: 3.20 min.
Un parell de germans treballen per estalviar i poder comprar un telèfon nou per parlar amb la seva mare que treballa fora del lloc on viuen. Quan estaven a punt d’aconseguir-ho es produeix un incident que fa que hagin d’invertir aquests diners en una altra cosa també imprescindible. Però al final, el venedor de telèfons, sabent el què ha passat, els ajuda.
Durada: 2:50 min.
La persistència d’un ocell per superar les seves limitacions i aconseguir el seu somni: volar.
Durada: 3:15 min.
IN REAL LIFE és un experiment social que pretén conscienciar de les conseqüències de l’assetjament a través de les xarxes, transportant-lo de manera crua i directa a la vida real, no virtual. Un xoc de realitat que cal contextualitzar i treballar prèviament (principalment amb alumnes d’edats més curtes), pel seu llenguatge violent i les situacions abusives que reflecteix.
Durada: 2 min.
SPACEBOUND planteja els darrers moments d’una parella d’amics. Una història tan maca i amable com dura per reflexionar sobre la mort, el pas del temps, la seva relativitat i la importància de viure amb els ulls oberts i al màxim cada segon de la nostra vida. Ens mostra també com el valor de l’amistat és clau per afrontar la vida en els moments més difícils.
Durada: 2:45 min.
La lleialtat d’un professor envers la seva mare que té Alzheimer. Es tracta d’un espot publicitari creat per Ogilvy Thailand. El seu objectiu és promoure l’esperit de l’empresa, partint de la tradició tailandesa envers la gratitud.
Durada: 6:30 min.