CAP AL PLANETA MÀGIC S’HA DIT!!

Avui hem arribat a l’escola més desperts i contents…marxem d’excursió al planeta màgic de Banyoles!!
Un bon esmorzar i cap a saltar!

Txu txuuuu…el tren pinxu ja és aquí. “ El tren pinxu de Banyoles, és el més bonic que hi ha, fet de llaunes i cassoles i barrets de capellà…tra la la la…”

Macarrons, fideus, entrepans…tot s’ho van menjar després de tan saltar.

ZzzzzZzzzzzzzZzzzzz…Alguns ja dormen i altres encara els hi queden piles per estona. Ens ho hem passat genial!

Publicat dins de CICLE, CURS 2010-2011 | Deixa un comentari

FEM D’ARTISTES!! P4

A L’HORA DE PLÀSTICA HEM TREBALLAT L’OBRA DE JOAN MIRÓ.
HEM RIGUT MOLT OBSERVANT LES DIFERENTS PINTURES QUE ENS HAN MOSTRAT LES MESTRES: QUINES FORMES TAN DIVERTIDES I QUINS COLORS MÉS ALEGRES. COM ELS QUE MÉS ENS AGRADEN A NOSALTRES!!

Publicat dins de CURS 2010-2011, P4 | Deixa un comentari

OBSERVEM ARBRES!! (P4)

EL PRIMER DIA D’AQUEST TERCER TRIMESTRE, ELS NENS I NENES DE P4 HEM SORTIT A OBSERVAR ELS ARBRES DEL PATI DE L’ESCOLA I ELS DEL VOLTANT. ENS HEM FIXAT EN LES DIFERENTS PARTS DELS ARBRES I TAMBÉ QUE NO TOTS ELS ARBRES SÓN IGUALS: CADA ARBRE TÉ LES SEVES FULLES I UNS TENEN L’ESCORÇA MÉS RUGOSA QUE ALTRES.

QUE BONA LA MONA!!

ELS NOSTRES ALUMNES TAMBÉ SABEN FER DE PASTISSERS…MIREU QUINES MONES QUE HAN FET!!

Publicat dins de CICLE, CURS 2010-2011 | Deixa un comentari

CAP A LA GRANJA!! (P3)

El divendres 8 d’abril tots els cargols varem anar d’excursió a la granja de la família d’en Lluc Colldecarrera.
Tota la setmana comptant els dies que faltaven perquè arribés el gran dia, 3, 2, 1 i…. va vinga, agafeu les motxilles i poseu-vos de dos en dos que ja hi ha l’autobús, marxem cap a la granja….
Vam arribar gairebé fins a Joanetes i abans de travessar un riu l’autobús va parar i varem anar caminant fins a la granja guiats per en Lluc.
Primer de tot, esmorzar….fa un dia preciós! Com que som molts, ens separem en dos grups i comença la visita…QUINA EMOCIÓ!!!
És molt gran i hi ha moooolts animals: vaques, vedells, toros, conills, xais, cabrits, galls, gallines…. ah, un hort amb enciams, faves, pastanagues, cebes…i moltes màquines i tractors.
Va ser molt i molt divertit i volem agrair a en Santi i la Gemma, els pares d’en Lluc per dedicar-nos el seu temps.

Publicat dins de CURS 2010-2011, P3 | Deixa un comentari

EXCURSIÓ A LA FAGEDA. P5

ELS NENS I NENES DE P5 HEM VISITAT LA NOSTRA AMIGA “CAPBUSSETA” A LA FAGEDA D’EN JORDÀ.
HEM FET UN JOC DE PISTES PER DESCUBRIR COM ÉS EL LLOC ON VIU UNA FAJA.
ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!!

Publicat dins de CURS 2010-2011, P5 | Deixa un comentari

TREBALLEM ELS OFICIS. P4

P4-A

LA SETMANA PASSADA VA VENIR A LA CLASSE L’ALBERT, EL PARE D’EN BIEL A EXPLICAR-NOS L’OFICI DE GRANGER. ENS VA ENSENYAR LA ROBA QUE PORTA PER TREBALLAR, ENS VA EXPLICAR EL PROCÉS DE MUNYIR LES VAQUES I VAM TOCAR DIFERENTS TIPUS DE MENJAR.
UN ALTRE DIA VA VENIR L’ANNA, LA MARE DE LA NÚRIA, QUE ÉS ARQUITECTE. VENIA MOLT CARREGADA! VA EXPLICAR-NOS QUINA FEINA FA AMB UN SEGUIT DE LÀMINES. ENS VA ENSENYAR DIFERENTS EINES PER DIBUIXAR, CINTES PER MEDIR I UNA RODA QUE COMPTA ELS METRES MENTRE CAMINES. MÉS TARD VAM FER 2 GRUPS I CADA UN VA CONSTRUIR UNA CIUTAT AMB MOLTS EDIFICIS, CASES I ARBRES.

P4-B

DILLUNS 28 DE MARÇ VA VENIR LA MARIA, LA MARE DE LA CARLA I ENS VA EXPLICAR EL SEU OFICI D’INFERMERA. ENS VA ENSENYAR DIFERENTS TIPUS DE MATERIAL: XERINGUES, BENES, PINCES, MASCARETES…
EL MÉS CURIÓS DE TOT ÉS QUE AMB EL FONENDOSCOPI VAM PODER ESCOLTAR ELS BATECS DEL NOSTRE COR.
L’ENDEMÀ VA VENIR LA ISABEL, LA MARE DE L’ANNA. ELLA ÉS TÈCNIC DE LABORATORI. ALLÀ ON TREBALLA ANALITZEN MENJAR, AIGUA DELS RIUS, LLAVORS PER CONREAR…
VAREM FER UN EXPERIMENT PER SABER SI L’AIGUA DE L’ESCOLA PORTA CLOR I SABEU QUÈ? VA QUEDAR DE COLOR ROSA! A MÉS, ESTEM OBSERVANT UNES LLAVORS DE BLAT DE MORO PER VEURE QUINES CREIXEN ABANS.

Publicat dins de CURS 2010-2011, P4 | Deixa un comentari

FEM TRAÇ AMB ESCUMA D’AFAITAR!!

HEM TREBALLAT EL TRAÇ AMB UN MATERIAL QUE NO HAVÍEM PROVAT MAI: L’ESCUMA D’AFEITAR! QUE DIVERTIT, SEMBLAVA NATA, HEM QUEDAT BEN EMPASTIFATS!!

ELS ESPORTS, UN PROJECTE MOLT DIVERTIT!

A P5, HEM FET EL PROJECTE DELS ESPORTS I COM A CLOENDA HEM SORTIT AL PATI A PRACTICAR-NE ALGUN. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

Publicat dins de CURS 2010-2011, P5 | Deixa un comentari

PINTEM COM KANDINSKY!

ELS NENS I NENES DE P5, A PLÀSTICA HEM TREBALLAT UN PINTOR RUS: KANDINSKY.