Curs 2018-2019

BADATLETISME ALUMNES DE 5è

Alumnes de 5è han participat com cada any en una nova edició del badatletisme.  Realitzant diferents disciplines d’atletisme en les pistes de Paco Águila. El temps ens ha acompanyat i hem passat un dia genial. Aquí us deixem el video de les proves.

PARALIMPÍADES 2018-2019 ALUMNES DE 3r I 6è

Un curs més tenim el plaer de rebre al nostres companys d’ ” ACTIVA’T “. Ens han fet gaudir d’una jornada plena de diversió, experiències i coneixement.

Hem fet activitats amb dificultats físiques, com el: bàsquet amb cadira de rodes, activitats amb disminució visual, boccia…

Per la tarda hem rebut una conferència conciensciadora amb les persones amb dificultat motriu. Quins són els problemes i quines les solucions. A més hem tingut el plaer de rebre a JORDI MORALES (campió del món fa dues setmanes de tenis taula i medalla de plata als jocs olímpics de Londres).