Trobada esportiva de municipi

El passat 7 de juny els alumnes de les tres escoles de Mont-roig del Camp van realitzar una jornada de convivència mitjançant l’educació física. Es van realitzar diferents jocs de tipus tradicional i alternatiu.

Volem agrair a l’Ajuntament el suport logístic i econòmic realitzat ja que sense aquests seria inviable poder-la dur a terme.

Per altra banda, aquest any aprofitant que Tarragona acull els Jocs del Mediterrani ens va visitar la seva mascota oficial: En Tarracus.

Aquí en podeu veure un vídeo resum.

Olimpíades Escolars 2018

Aquest curs 2018 des de l’àmbit d’Educació Física vam voler potenciar l’esport escolar participant a les 36ena Olimpíades Escolars.
Primer de tot, volem agrair als alumnes participants les seves ganes i motivació i per extensió donar les gràcies a les famílies que ho han fet possible.
Aquí us deixem una sèries de fotografies de l’acte d’inauguració i dels primers dies de competicions.
Seguirem informant.

Podeu visualitzar i descarregar-vos les fotos en aquest enllaç.

El passat diumenge 22 d’abril es van dur a terme les competicions de natació amb la participació de diferents alumnes del centre.

Estem a disposició de qualsevol aspecte de millora per tal de poder-lo aplicar en futures edicions.