Arxiu mensual: octubre de 2018

TREBALLEM LA RESPIRACIÓ A CM

El dimecres passat els alumnes de CM van experimentar diferents formes de treballar la respiració (inspiració i expiració) i amb material divers.

Havien de bufar unes pilotes de tennis taula amb l’objectiu de desplaçar-les i també havien de passar-se d’un a l’altre un paper de cel·lofana amb una canyeta.

Va ser molt divertit!

I ahir vam jugar un partit de mini-futbol tot bufant una pilota de tennis-taula.

TROBADA ESPORTIVA 6è DE PRIMÀRIA

El passat dimecres dia 3 d’octubre els alumnes de 6è, juntament amb la Pilar Rustullet i la Carol Montiel vam assistir a una matinal esportiva al Parc de la Draga. Vam poder compartir activitats i espai amb alumnes de 6è de tota la comarca del Pla de l’Estany.

Algunes entitats esportives del Pla de l’Estany es van oferir per ensenyar-nos el seu esport. Entre aquestes hi havia: Club Tríops Banyoles, Club Handbol Banyoles, Club Bàsquet Banyoles i Club ciclista Artsport. També vam poder provar l’esport d’Ultimate i vam jugar a Bitlles catalanes i Petanca.

Com a cloenda de l’activitat vam fer una coreografia conjunta.

Ens ho vam passar molt bé!