Els cinemes tripliquen la taquilla

Yelmo i Cinesa gairebé tripliquen la taquilla

 

Les dues cadenes recapten el 150% més amb l’oferta d’entrades a 3,50 €

 

Divendres 22 novembre, 2013

OLGA PEREDA / Madrid

L’experiment ha funcionat. La iniciativa a títol particular de  Yelmo  i  Cinesa  (els dos  gegants de l’exhibició  a Espanya) de reduir de forma puntal durant tres dies el  preu de les entrades  a  3,50 euros  ha trobat el  suport del públic .

Durant els passats dilluns, dimarts i dimecres, i malgrat que els tiquets eren més barats, la  taquilla de les dues cadenes  va pujar un 150%  respecte a la setmana anterior, quan no estava vigent l’oferta. Cinesa, fins i tot, va arribar dimarts a  multiplicar per 3,4 la recaptació . En els tres dies de promoció, Cinesa va vendre  191.876 tiquets  i Yelmo,  112.021 . Les dues xifres, brutals, donen optimisme en un any negre per a les sales en què s’han registrat caps de setmana històrics per la seva pèssima taquilla.

Igual que va passar a la  festa del cinema  – on tot el sector va reduir de manera coordinada el preu a 2,90 euros –  el públic ha enviat un missatge molt clar: si baixeu el preu tornem al cinema.¿Reaccionaran les sales? En més d’un despatx no es parla d’altra cosa. Alguna cosa es mou.

 

El Periodico

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *