Tema 13- Posicionament de producte i pla de màrqueting

En els temes anteriors hem estudiat el mercat: els seus components, els tipus, les tècniques per fer una anàlisi i els elements de màrqueting. En aquest tema, aplicarem tota la informació anterior per estudiar el posicionament de producte i el pla de màrqueting. Un col l’empresa decideix el posicionament del producte, és a dir, la imatge del producte que vol transmetre al mercat i que el fa diferent d’altres de la competència, haurà de realitzar un pla de màrqueting per dissenyar els objectius, les estratègies i les accions concretes a fer per aconseguir-ho.

Presentació:   presentacio_13_EE1-a

Resum:  Resum_U13_EOE1

Temari:

Recursos: Vídeos:  Vídeos:  Cafè con Juande 1;  Cafè con Juande 2

Penguin Hotel: South Beach, FL

Recursos: DAFO

Exercicis: .- Activitats Finals: activ finals tema 13 EO1 ; cal fer exercicis:

   .- Treball: Selectivitat-Exercicis-DAFODafo

Exercicis Voluntaris:

Resultat d'imatges de dafo

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *