Tema 11 – La funció comercial i l’anàlisi de mercat

En aquest tema veurem el departament comercial i les seves funcions. La funció comercial ha ant guanyant importància dins l’empresa. La competència, els clients i les condicions del mercat afecten directament el nombre de vendes i, per tant, la xifra de beneficis i la supervivència. L’anàlisi de mercat, el tipus de competència i el comportament del consumidor són alguns dels aspectes que veurem.

Presentació:  presentacio_11_EE1-a.ppt [Modalitat compatibilitat]

Resum:  Resum_U11_EOE1

Temari:

Recursos: El mercat de bens i serveis, vídeo introductori    

Llei oferta/demanda

Equilibri de mercat

Com fer un estudi de mercat amb pocs recursos

Seduciendo al consumidor – Neuromarketing

Exercicis: .- Activitats Finals:  activ finals tema 11 EO1; cal fer exercicis:

     .- Activitats segment de mercat

 Exercicis Voluntaris: veure la Pel·lícula:  Planeta Zara  i respondre  la següent tasca Planeta-Zara

També podeu veure el reportatge d’Evole sobre Zara

També podeu realitzar un test en línia d’aquest documental que us ajudarà  test que ayuda a valorar si habéis asimilado bien los contenidos .

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *