Tema 12 – El màrqueting i els seus elements

Si les empreses volen mantenir i incrementar la seva participació en el mercat han de ser capaces de presentar el producte amb la millor combinació de factors per fer-lo més atractiu. Aquests es poden agrupar en presentació de producte, preu, promocions i manera de distribuir el producte: és el que forma el màrqueting.

Presentació: presentacio_12_EE1-a

Resum:  Resum_U12_EOE1

Temari:

Recursos: Vídeos: Ikea;  Mcdonald

Exercicis: .- Activitats Finals: activ finals tema 12 EO1 ; cal fer exercicis:

   .- Treball de gamma i línies de productes de l’empresa, data d’entrega el 

    .- Treball: Treball-Màrqueting, data entrega 

Exercicis Voluntaris: .- Anís del mono, història del producte, de l’envàs, la marca, l’etiqueta, … activitat:

Vídeos:  Del cervell a la cistellaNo pensi compri, Packaging

Articles: 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *