En els temes anteriors hem estudiat el mercat: els seus components, els tipus, les tècniques per fer una anàlisi i els elements de màrqueting. En aquest tema, aplicarem tota la informació anterior per estudiar el posicionament de producte i el pla de màrqueting. Un col l’empresa decideix el posicionament del producte, és a dir, la imatge del producte que vol transmetre al mercat i que el fa diferent d’altres de la competència, haurà de realitzar un pla de màrqueting per dissenyar els objectius, les estratègies i les accions concretes a fer per aconseguir-ho.
Presentació: presentacio_13_EE1-a
Resum: Resum_U13_EOE1
Temari:
Recursos: Vídeos: Vídeos: Cafè con Juande 1; Cafè con Juande 2
Penguin Hotel: South Beach, FL
Recursos: DAFO
Exercicis: .- Activitats Finals: activ finals tema 13 EO1 ; cal fer exercicis:
.- Treball: Selectivitat-Exercicis-DAFO; Dafo
Exercicis Voluntaris:
![]()