NOVETATS DEL MES

FAMÍLIES, AQUÍ TENIU LA FOTO DEL 10è ANIVERSARI DE L’ESCOLA!!!

_DSC0157 - copia

Al clickedu trobareu aquesta foto i d’altres del dia de la festa.

PROGRAMA DEL MES DE MARÇ DEL 2014

Del 3 al 7 Encara podrem gaudir del racó de Carnestoltes.

Dilluns dia 3

Els infants de l’aula de la Pastoreta faran experimentació amb gelatina.
Dimecres dia 5

Els infants de l’aula del Petit Vailet faran experimentació amb gelatina.
Divendres dia 7 Els infants de l’aula de la Margarideta faran experimentació amb gelatina.

Dimarts dia 11, de 9 a 10h

Activitat Mascotes. És una activitat subvencionada per l’Ajuntament. Podrem observar i tocar alguns animals domèstics i ens explicaran quines són les seves característiques, què mengen, etc.

Dimecres dia 12 Els infants de l’aula del Pere Pescador faran experimentació amb gelatina.

Dijous dia 13 a la tarda

Reunió d’equip. Els infants que no tenen el  servei de monitoratge, no tenen escola a la tarda i, els que es queden a dinar, marxaran a les 13h.

Dijous dia 13 de 17h a 19h Jornada de portes obertes a La Casona. Ensenyarem l’escola a les famílies que vulguin matricular als seus fills i filles el curs vinent. Si en coneixeu alguna, convideu-les a venir.

Divendres dia 14 Els infants de l’aula del Jan Petit faran experimentació amb gelatina.

Del 11 al 20 Període de renovació de places: els infants que el curs vinent continuen a l’escola, han de portar els papers omplerts i la documentació que es demana.

Diumenge dia 16,

de 11h a 14h

Jornada Reivindicativa i Lúdica per l’educació, que es farà en el Torrent de les bruixes de Vallparadís. Hi haurà activitats i tallers pels infants.

(Jornades convocades per l’Assemblea de la Comunitat Educativa de Terrassa en defensa de l’educació pública i en contra de les retallades, llei l’omce i més…  que estem patint.)

Dilluns dia 17 Començarem les activitats relacionades amb la primavera.

Dijous dia 20 Els infants de la classe de la Pastoreta aniran a l’Escola Roc Alabern a fer una sessió de motricitat.

Dilluns dia 24 Els infants de Margarideta, Petit Vailet i Pastoreta, començaran activitats relacionades amb l’esquema corporal.

Dijous dia 27 Els infants de la classe del Petit Vailet aniran a l’Escola Roc Alabern a fer una sessió de motricitat.

Divendres dia 28, a les 17.30h Festa d’inauguració de l’exposició dels treballs dels infants del projecte “A prop de… Els Suris”, al local de Minyons. Serà molt maco i hi haurà sorpreses! Us hi esperem a tots i totes!

(Us recomanem que vingueu a buscar-los una mica abans perquè puguem fer tots junts la festa.)

SI TENIU CAIXES DE CARTRÓ GRANS, porteu-les a l’escola! Ho aprofitarem per jugar i per fer tallers. Moltes gràcies!

Comments are closed.