En aquesta pàgina podeu trobar la bibliografia que he consultat per desenvolupar aquest blog i les pràctiques de psicopedagogia.
1.- MARC NORMATIU
– Decret 180/2005, de 30 d’agost, de modificació del decret 155/1994.
– Estatut d’Autonomia de Catalunya, del 18 de juny de 2006.
– Ley Orgánica, 2/2006, de 3 de mayo, de Educación.
– Llei 12/2009, del 10 de juliol d’educació.
– Organització i funcionament de les escoles d’infantil, primària i ed. especial públics, del curs 2010-11.
2.- MARC TEÒRIC
– Ainscow, M. (2005). La mejora de la escuela inclusiva. Cuadernos de Pedagogía. 349, pàg. 78-83.
– Arnay, J. (1997). Reflexiones sobre un debate sobre construcción del conocimiento en la escuela: hacia una cultura científica escolar. Barcelona: Paidós.
– Atarés, P., Ferrer, A. i Hernández, F. (1985). La classe per racons com a organització de la interacció educativa al cicle inicial. Barcelona:Edicions de la UB.
-Ausubel, D. (1976). Psicología educativa: un punto de vista cogniscitivo. Mexico:Trillas.
– Baquero, R. (1996). La Zona de Desarrollo Próximo y el análisis de las prácticas educativas”, en: Vigotsky y el aprendizaje escolar. Buenos Aires:
– Bruner, J. (1969). Hacia una teoría de la instrucción. México:Uteha.
– Bruner, J. (1986). Acción, pensamiento y lenguaje. Madrid: Alianza.
– Carretero, M. (2009). Constructivismo y educación. Buenos Aires: Paidós.
– Cochran, W. G. (1990). Técnicas de muestreo. Mexico: Cecsa.
– Coll, C. (1990). Aprendizaje escolar y construcción del conocimiento. Barcelona: Paidós.
– Garcia, J. N. (2002). Aplicaciones de intervención psicopedagógica. Madrid: Pirámide.
– Huguet, T. (2006). Aprendre junts a l’aula, una proposta inclusiva. Barcelona:Graó.
– Marchesi, A. i Martín, E. (1998). Calidad de la enseñanza en tiempos de cambio. Madrid: Alianza.
– Newman D.; Griffin, P.; Cole, M. (1991). La zona de construcción del conocimiento. Madrid: Morata.
– Santana, L. E. (2007). Orientación educativa e intervención psicopedagógica. Madrid: Pirámide.
– Stainback, S. (2001). L’educació inclusiva: definició, context i motius. Suports: Revista Catalana d’Educació Inclusiva, vol.5, núm1.
– Stainback, S. i Stainback, W. (2004). Aulas inclusiva, un nuevo modo de enfocar y vivir el currículo. Madrid:Narcea, S.A. de ediciones.
– Wittrock, M. C. (1974). La hipótesis del aprendizaje por descubrimiento. México:Trillas
– Zabalza, M. A. (1984). Un modelo de orientación plenamente integrado en el proceso didáctico. Educadores, 132, 377-395.