La meva proposta és que l’escola segueixi posant en pràctica totes aquelles actuacions inclusives que ajudin a desenvolupar les estratègies esmentades anteriorment aprofitant els bons resultats del cicle inicial i l’actitud engrescadora de la resta del Claustre. De fet, l’escola ja realitza moltes altres actuacions inclusives, com tota la metodologia global que es realitza a l’educació infantil, el projecte d’escola inclusiva que s’està duent a terme des d’educació especial i alguns racons de treball que s’han dissenyat al cicle superior.
La recomanació pel projecte de racons del cicle inicial és continuar amb totes les actuacions engegades a partir de l’assessorament amb l’objectiu d’assolir els seus objectius a final de curs.
Pel que fa a la continuïtat del projecte a la resta d’escola penso que una bona proposició seria fer-lo extensiu durant el curs 2011-2012 a l’alumnat de 3r. Així, el projecte es podria anar desplegant de manera progressiva a tota l’escola disposant del temps necessari per executar totes les actuacions que s’han dut a terme amb aquest assessorament. Crec que és la millor manera d’executar el projecte en la seva totalitat però sense desgastar l’equip de mestres