Avui és un gran dia. El Cicle inicial ja té un bloc!
En aquest espai podrem penjar fotografies, texts de tota mena, videos i tot allò que volem. A més a ,aquells que ho mirin podran contestar-nos. No teniu ganes de penjar coses? Ànim, que és molt fàcil!