Pàgina 2 de 4

QUE COMENCI LA FESTA!!! – Projecte a l’aula.

Hola, Us presentem un projecte interdisciplinar realitzat duran la Setmana Som Poble a l’Escola Vall d’Aro. Comencem amb uns enllaços a la web i articles del projecte. Allí…

Coneixement del medi, Escola, Família - Escola - Entorn, General, Llengua, Metodologies, Projectes - reptes, Projectes destacats, Tècniques cooperatives

COME MIERDA. No comas mejor, deja de comer peor. Julio Basulto.

Avui us vull recomanar una lectura interessant amb un contingut força disruptiu. Julio Basulto ens obra la mirada i ens facilita veure qui i què hi ha darrera…

Articles i reflexions en veu alta., Recomanacions, Referents i inspiració

Certificació Google Workspace for Education nivell 2. Formació d’estiu.

Aquest juliol entre altres coses he aprofitat per fer formació.

En concret he fet el curs de g-workspace educació nivell 2.

Formació, TIC, Treball al núvol

¿Cómo aprendemos? Una aproximación cientifica al aprendizaje y a la enseñanza.

Del curs passat que tenia pendent la lectura de ¿Cómo aprendemos? Una aproximación cientifica al aprendizaje y a la enseñanza d’Héctor Ruiz.

Referents i inspiració

Robòtica i Pedagogia IV. Residència a la FABERLLULL – OLOT.

Els dies 7, 8 i 9 de maig de 2021 vaig participar a l’estada temàtica de Robòtica i pedagogia IV a Faber Llull, una residència d’arts, ciències i…

Formació, General, Programació i Robòtica

Dissenyem en 3D la nostra Torre de Can Mario.

A partir de la visita a la Torre de Can Mario l’alumnat en parelles va dissenyar i imprimir la seva pròpia torre. Activitat realitzada a l’aula amb alumnat…

Disseny 3D, General, STEAM

Dissenya un vehicle ECO per al Palafrugell del 2030.

Tenim una emergència social i climàtica. Necessitem reduir el més aviat possible les emissions de gasos contaminants. També és cert que no podem deixar de moure’ns i necessitem…

Design Thinking, Disseny 3D, General, Programació i Robòtica, STEAM

GamificAPP. Creació d’apps a través del joc.

Gamificació per aprendre a programar apps amb Appinventor ambientada a partir del món i la novel·la “Jo Robot” d’Isaac Asimov. Any 2035 els humans estan perdent el control…

Gamificacions, General, Metodologies, Programació i Robòtica, Projectes destacats, STEAM

Debate Internacional: Arduinoblocks en el Aula. ROBOLOT 2020.

A aquesta edició del Robolot he participat al debat “Arduinoblocks a l’aula”.

Formació, General, Programació i Robòtica, STEAM

El Carrilet 3D amb els serveis sanitaris

Durant aquest estat d’alarma i emergència sanitària per la Covid els serveis sanitaris han necessitat en moments puntuals l’ajuda de molts MAKERS per a poder disposar de pantalles protectores, obreportes, salvaorelles i altres materials.

Disseny 3D, General, Projectes destacats, STEAM