Durant aquest curs hem dut a terme el projecte d’oli de cuina reutilitzat: Oliklak. Cada dimecres, al vestíbul de l’escola hem recollit els clakis plens i n’hem entregat de nets a totes aquelles famílies que han volgut participar en aquest projecte.
Us recordem que durant l’estiu podeu seguir recollint l’oli utilitzat i portar-lo al setembre perquè pugui ser reciclat.
Moltes gràcies per la vostra participació!
