“Cap de Faraó”

Hola a tothom, us donem la benvinguda al nostre bloc.

Ens presentem: som els i les alumnes de la classe de 3rA de l’escola Joan Torredemer i Canela, de Matadepera. És una escola pública del Vallés Occidental, situada al vessant meridional de la muntanya de Sant Llorenç del Munt. D’aquest Parc Natural prenen els noms cadascuna de les aules del nostre centre.

“Cap de Faraó” és un monòlit i se’l diu així perquè si se’l mira des de Cavall Bernat té la forma del bust d’un faraó egipci.

Mireu la foto…oi que ho sembla?

Nosaltres durant les primeres setmanes de curs, dintre de l’àrea de Coneixement del Medi, hem estat aprenent molt sobre aquest monòlit que tenim la sort de tenir al nostre voltant.

A partir d’ara us anirem explicant moltes de les activitats que fem a l’aula i a l’escola.

Fins aviat!

Una resposta a “Cap de Faraó”

1. jsierra4 diu:

Hombre Sònia! Molt guapo el primer article, defineix i situa molt bé la classe de Cap de Faraó.