DIA DE LA PAU 2014

El dia 30 de gener vam celebrar el dia de la pau al pati de l’escola. Entre tots vam construir el símbol de la pau amb agulles d’estendre:

simbolpauagulles

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YOvo7vX8m98[/youtube]

DIA DE LA PAU 2012

A les tres de la tarda ens hem trobat  per commemorar el DIA DE LA PAU. Com ja és tradicional, els/les alumnes de 6è han llegit un manifest a favor de la pau. Finalment tots junts hem cantat “El món seria”,  que ja ha esdevingut l’himne d’aquesta celebració.

Podeu veure un video d’aquest acte:

DIA DE LA PAU 2011

Com ja és tradició, a les 9 del matí ens hem situat al voltant de la pista. Alumnes de 6è han llegit un manisfest a favor de la pau. Com a cloenda, tots junts, hem cantat la cançó “El món seria” que ja ha esdevingut un himne de pau.

pau2011-5 pau2011-1 pau2011-3
totspau

DIA DE LA PAU 2010

A les 9 del matí hem participat tots (alumnes, mestres, pares, mares… ) en un acte a favor de la pau. Ens hem situat al voltant de la pista del pati de l’escola.

Hem col·locat espelmes de colors formant la paraula Pau i les hem deixat cremar, per tal de recordar totes les víctimes de les guerres.

pau-16 pau-36 pau-27

lletres pau

Seguidament els alumnes de 6è han llegit  el “manifest de la Pau” i com a cloenda hem cantat la cançó “El món seria”.

cantant

pau-591 pau-601 pau-552