Canvis a l’escola

Estem fent canvis a l’escola. L’ambient de Psicomotricitat ha passat a on estava el magatzem.

Això ho fem perquè estem muntant, a l’aula que ha quedat lliure, l’ambient de llum que pretén ser un espai lliure on experimentar amb la llum, l’ombra i la foscor.

Aquest matí, hem vist que era necessari posar un cartell que deixés clar que estem construint aquest ambient i així evitar confusions.

Un grup de nens i nenes amb l’acompanyament d’un adult, ha començat a fer aquesta feina. Primer han volgut escriure-ho lletra per lletra. Hi havia molts dubtes i costava distingir la “o” de la “u”. Així que hem decidit buscar l’ajuda d’una experta per a consultar-hi.

Els infants han pensat que una bona experta podia ser la Lorena i ella ens ho ha acabat d’aclarir. Després d’això ja estaven una mica cansats i tenien més ganes de decorar que d’escriure. Així doncs i, com el cartell que hem començat no permetia llegir gaire bé el missatge, l’adulta ha tornat a escriure el missatge i han començat a decorar.

Per tal que el missatge continués llegint-se, han acordat fer una línia que envoltés a les lletres i només permetés pintar al voltant. Algunes persones que no coneixien l’acord han pintat a dins, però un cop li han explicat han respectat la norma.

Finalment, han penjat el cartell amb celo i han recollit.

A les fotografies podeu veure el procés, l’esborrany primer i els resultats.

Aquest article ha estat publicat en Descoberta de l'entorn, Llenguatge verbal. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *