La fonamentació pedagògica com a base del disseny de seqüències didàctiques. Relacionada amb els segments informatius 4 i 5.

  • evidència 1: disseny de tasques d’aprenentatge previstes i la seva seqüenciació (pdf d’aquesta SD2).

A partir de la pròpia afirmació: “el treball per racons permet atendre als infants de manera personalitzada”. Relacionada amb el document 5 seleccionat.

  • evidència 2: distribució de l’espai físic aula/alumnat (imatges).
  • evidència 3: enregistraments de la interacció educativa professor-alumne (vídeos i àudios)

A partir de l’afirmació: “l’alumnat aprendrà a utilitzar una App instal·lada en una tauleta”. Relacionada amb el document 1 de coneixement acadèmic.

  • evidència 4: ús d’un recurs tecnològic. Interacció alumne-tauleta (enregistrament de l’activitat de la pantalla mentre l’alumna utilitza la tauleta)

A partir de l’afirmació: “Les TIC motiven a l’alumnat a escriure textos narratius”. Relacionada amb els documents 1 i 2 de coneixement acadèmic.

  • evidència 5: els alumnes han escrit un conte. Enllaç als contes publicats.