El Decatló

Aquesta programació esta dedicada a treballar el decatló. Totes les activitats tenen com a vincle i fil conductor aspectes per treballar les diferents proves que el formen.

Està pensat per a dur-se a terme a Cicle Mitjà i Cicle Superior.

Objects Didàctics / Competències i relació amb el currículum

Criteris i Sistema d’avaluació

Seqüència d’activitats proposades

 

Educació Inclusiva

L’àrea d’educació física té com a part més important la part pràctica. En ella els nens i nenes amb algun problema motriu poden tenir dificultats per realitzar algunes activitats i necessiten adaptacions. Per tan com en totes les unitats, es té en compte cada cas en particular, per tal de que pugui dur a terme les activitats.

Les activitats tenen gradaciones per tal de que les nenes i nens dels diferents cursos de 3r a 6è les puguin utilizar. Si ens trobem amb algun problema de comprensió o dificultad lectora o alumnes que poden utilizar continguts d’ampliació, poden utilizar les activitats dirigides a alumnes d’un altre curs.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *